Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Frågor angående skid-inköp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="A0S" data-source="post: 936921" data-attributes="member: 120267"><p>XXL hade galen skidrea i slutet av säsongen, runt påsk har jag för mig att det var förra året. Köpte mina Jibblagg då för 1000 kr ett par K2 6th sense superpipe. Tror de reade Hardsiden för typ 2000/2500 vilket jag tycker är sjukt billigt.</p><p></p><p>Annars brukar väl tysken Conrad ha schyssta priser i slutet av säsongen oxå runt påsk om inte redan innan<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="A0S, post: 936921, member: 120267"] XXL hade galen skidrea i slutet av säsongen, runt påsk har jag för mig att det var förra året. Köpte mina Jibblagg då för 1000 kr ett par K2 6th sense superpipe. Tror de reade Hardsiden för typ 2000/2500 vilket jag tycker är sjukt billigt. Annars brukar väl tysken Conrad ha schyssta priser i slutet av säsongen oxå runt påsk om inte redan innan:) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Frågor angående skid-inköp!
Tillbaka
Topp