Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Frågor i samband med skidköp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cjwk" data-source="post: 508019" data-attributes="member: 91059"><p>Fick ett till svar under skrivande stund så jag skriver två poster på raden (om inget mer svar trillar in under tiden) </p><p>Tack för svaret Mountain Man. Är du nöjd med dina Purple Haze? Någon annan skida du testat som överträffat dom?</p><p></p><p>Jag pratade med Alpingaraget som sa att skidan fanns för tillfället och att för 9400 så fick jag ett par bindningar med minns ej märket men minns att det var DIN 12. Jag har förstått vitsen med högre DIN än 12.</p><p></p><p>Just nu har jag ett par Scratch bindningar som nästan aldrig löser ut, men det kanske är 140 som dom heter? Han på alpingaraget tyckte 12 var ok för min vikt men så kanske inte är fallet? Kanske går att lägga till några hundralappar till och få ett par 14.</p><p></p><p>Supertack för svaren båda två.</p><p></p><p>MVH Jacob</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cjwk, post: 508019, member: 91059"] Fick ett till svar under skrivande stund så jag skriver två poster på raden (om inget mer svar trillar in under tiden) Tack för svaret Mountain Man. Är du nöjd med dina Purple Haze? Någon annan skida du testat som överträffat dom? Jag pratade med Alpingaraget som sa att skidan fanns för tillfället och att för 9400 så fick jag ett par bindningar med minns ej märket men minns att det var DIN 12. Jag har förstått vitsen med högre DIN än 12. Just nu har jag ett par Scratch bindningar som nästan aldrig löser ut, men det kanske är 140 som dom heter? Han på alpingaraget tyckte 12 var ok för min vikt men så kanske inte är fallet? Kanske går att lägga till några hundralappar till och få ett par 14. Supertack för svaren båda två. MVH Jacob [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Frågor i samband med skidköp
Tillbaka
Topp