Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Frågor i samband med skidköp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 508030" data-attributes="member: 12630"><p>Tycker verkligen du ska testa innan du pungar ut så mycket pengar. Hendryx kan säkert vara helt fantastiska men som vardagsskida under en säsong är jag tveksam. Anledningen är det negativa man hört när det gäller uppkört och bökigt före. Det åker man nämligen ganska ofta under en säsong, betydligt oftare än perfekt manchester och orört puder...</p><p></p><p>Skulle själv satsa mina pengar på nåt rejält allroundredskap att köra på till vardags. Är ju skönt att ha nåt som fixar allt. Hendryx känns som lite lyx man kan unna sig om man är rik och har råd och lust att ha ett par extra.</p><p></p><p>Vad gäller bindningar så är mina favoriter Look men det är inget fel på Salomon. DIN 14+ är det som gäller om det ska hålla ihop. Ska du gå på tur ibland kan du kolla in Marker Duke men känner du att det kommer bli mer sällan så lånar eller hyr du prylar till det då det är dax.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 508030, member: 12630"] Tycker verkligen du ska testa innan du pungar ut så mycket pengar. Hendryx kan säkert vara helt fantastiska men som vardagsskida under en säsong är jag tveksam. Anledningen är det negativa man hört när det gäller uppkört och bökigt före. Det åker man nämligen ganska ofta under en säsong, betydligt oftare än perfekt manchester och orört puder... Skulle själv satsa mina pengar på nåt rejält allroundredskap att köra på till vardags. Är ju skönt att ha nåt som fixar allt. Hendryx känns som lite lyx man kan unna sig om man är rik och har råd och lust att ha ett par extra. Vad gäller bindningar så är mina favoriter Look men det är inget fel på Salomon. DIN 14+ är det som gäller om det ska hålla ihop. Ska du gå på tur ibland kan du kolla in Marker Duke men känner du att det kommer bli mer sällan så lånar eller hyr du prylar till det då det är dax. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Frågor i samband med skidköp
Tillbaka
Topp