Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Frågor i samband med skidköp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cjwk" data-source="post: 508390" data-attributes="member: 91059"><p>Tack igen för fler tips</p><p></p><p>@Hasse: Du som åkt på Hendryx länge, menar du att Line Prophet 100 är bättre eller att den i alla fall är med i svängarna eller är det dumt att jämföra dom överhuvudtaget?</p><p></p><p>Extrem verkade också spännande att titta närmare på då svängradien tilltalade mig, Bridge hade lite för stor svängradie i mitt tycke. </p><p></p><p>Jag skulle gissa på att det blir ca 70% pist 20% offpist och 10% park veckan i Alperna (mkt pga sällskapet)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cjwk, post: 508390, member: 91059"] Tack igen för fler tips @Hasse: Du som åkt på Hendryx länge, menar du att Line Prophet 100 är bättre eller att den i alla fall är med i svängarna eller är det dumt att jämföra dom överhuvudtaget? Extrem verkade också spännande att titta närmare på då svängradien tilltalade mig, Bridge hade lite för stor svängradie i mitt tycke. Jag skulle gissa på att det blir ca 70% pist 20% offpist och 10% park veckan i Alperna (mkt pga sällskapet) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Frågor i samband med skidköp
Tillbaka
Topp