Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Frågor i samband med skidköp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 508394"><p>Jag anser att de är bättre. Då de är mer allround och smalare. Med andra ord bättre i pisten. Var den skidan jag åkte mest på förra året. Då hade jag oxå ett par PH i 182 cm. Men jag föredrog att ta med Line upp om jag inte visste hur det såg ut på berget. Mest på grund av att Lineskidan var mer allround både i pist och uppkört hård snö. Hendryx har samma tänk som Line har haft i alla år mer eller mindre känns det som. Och Line Prophet är förmodligen bättre i parken än PH. </p><p></p><p>Det enda rätta är att pröva de olika alternativen. Och du skall ju fortfarande göra säsong nästa år eller hur? Då är det bättre att köpa en skida med runt 100 mm i midjan i år då och ev köpa ett pudermonster nästa år!</p><p></p><p>//H</p><p></p><p>Obs: Mina åsikter bara....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 508394"] Jag anser att de är bättre. Då de är mer allround och smalare. Med andra ord bättre i pisten. Var den skidan jag åkte mest på förra året. Då hade jag oxå ett par PH i 182 cm. Men jag föredrog att ta med Line upp om jag inte visste hur det såg ut på berget. Mest på grund av att Lineskidan var mer allround både i pist och uppkört hård snö. Hendryx har samma tänk som Line har haft i alla år mer eller mindre känns det som. Och Line Prophet är förmodligen bättre i parken än PH. Det enda rätta är att pröva de olika alternativen. Och du skall ju fortfarande göra säsong nästa år eller hur? Då är det bättre att köpa en skida med runt 100 mm i midjan i år då och ev köpa ett pudermonster nästa år! //H Obs: Mina åsikter bara.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Frågor i samband med skidköp
Tillbaka
Topp