Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Frågor kring säsonga i Les Arcs
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Olangu" data-source="post: 1298814" data-attributes="member: 71311"><p>Hej! </p><p></p><p>Jag börjar så smått redan nu spåna om nästa säsong. Har en liten dröm om att göra Les Arcs till min nästa vinterbostad. </p><p></p><p>Men har lite frågor kring var jag bäst bor för att checka så mycket i min önskelista som möjligt. </p><p></p><p>Egentligen är väl frågan om det är mest lämpligt att bo nere i Bourg... Generellt gillar jag bättre att bo i en riktigt stad än i skidort, eftersom jag vill ha tillgång till affärer, gym, uteliv, kultur, kommunikation till flyg osv. Skulle också vara grymt att lätt kunna ta sig till Val d'Isere och La Roseriere om man "fått nog" av Les Arcs. </p><p></p><p>Finns det någon här som har erfarenhet av systemet. Skulle man missa något av att bo nere i staden? Kör Funiven länge på kvällarna? Eller kan man ta sig mellan på annat sätt. </p><p></p><p>Och om det är mycket bättre att bo uppe på berget. Vilken av delarna är bäst? </p><p></p><p>Tack för i input!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Olangu, post: 1298814, member: 71311"] Hej! Jag börjar så smått redan nu spåna om nästa säsong. Har en liten dröm om att göra Les Arcs till min nästa vinterbostad. Men har lite frågor kring var jag bäst bor för att checka så mycket i min önskelista som möjligt. Egentligen är väl frågan om det är mest lämpligt att bo nere i Bourg... Generellt gillar jag bättre att bo i en riktigt stad än i skidort, eftersom jag vill ha tillgång till affärer, gym, uteliv, kultur, kommunikation till flyg osv. Skulle också vara grymt att lätt kunna ta sig till Val d'Isere och La Roseriere om man "fått nog" av Les Arcs. Finns det någon här som har erfarenhet av systemet. Skulle man missa något av att bo nere i staden? Kör Funiven länge på kvällarna? Eller kan man ta sig mellan på annat sätt. Och om det är mycket bättre att bo uppe på berget. Vilken av delarna är bäst? Tack för i input! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Frågor kring säsonga i Les Arcs
Tillbaka
Topp