Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Frågor om 60/40 tur/pist setup
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sunilgrebiw" data-source="post: 1288459" data-attributes="member: 186452"><p>Tjena forumet! Har skaffat mig en setup som ska fungera okej i pist men bäst på tur, men börjar tvivla lite på mina val nu i om dem kommer prestera som tänkt?</p><p>Skidor: BD Helio Carbon 104</p><p>Pjäxor: Tecnica Cochise 120 dyn gw</p><p>Bindning G3 Ion 10</p><p>Är pjäxorna lite väl tunga för att gå längre turer upp emot 5+ timmar? Och är skidorna kanske inte tillräckligt bra för hårdare fören?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sunilgrebiw, post: 1288459, member: 186452"] Tjena forumet! Har skaffat mig en setup som ska fungera okej i pist men bäst på tur, men börjar tvivla lite på mina val nu i om dem kommer prestera som tänkt? Skidor: BD Helio Carbon 104 Pjäxor: Tecnica Cochise 120 dyn gw Bindning G3 Ion 10 Är pjäxorna lite väl tunga för att gå längre turer upp emot 5+ timmar? Och är skidorna kanske inte tillräckligt bra för hårdare fören? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Frågor om 60/40 tur/pist setup
Tillbaka
Topp