Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Frågor om Cervinia
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Chew" data-source="post: 1292465" data-attributes="member: 184705"><p>Förut har det gått att lägga till Zermatt på ett Cervinia skipass. Men något verkar ha ändrats inför den här säsongen och det går inte att lägga till flera dagar för Zermatt på ett befintligt Cervinia skipass. Man hänvisas endast till att köpa endagspass för 50 EUR. Vilket inte är särskilt ekonomiskt om man åker över mer än en dag. </p><p></p><p>Nu verkar det som arrangören jag åker med (STS) inkluderar enbart Cervinia i sitt paket och då måste man lägga till dagspassen och har inte mycket annat val. Försökte göra det själv på Cervinias hemsida och det går faktiskt inte. </p><p></p><p>Det här kan vara bra för folk att veta att om man planerar en resa till Cervinia att köpa det internationella kortet direkt och inte boka med en arrangör som endast inkluderar Cervinia. </p><p></p><p>Någon som vet mer om varför detta kan ha ändrats? Ursäkten jag har fått är att det beror på vädret och att övergången inte är öppen varje dag, så då vill man endast sälja dagspass. Det var en ganska dålig ursäkt när det ändå säljs internationella lifkort.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Chew, post: 1292465, member: 184705"] Förut har det gått att lägga till Zermatt på ett Cervinia skipass. Men något verkar ha ändrats inför den här säsongen och det går inte att lägga till flera dagar för Zermatt på ett befintligt Cervinia skipass. Man hänvisas endast till att köpa endagspass för 50 EUR. Vilket inte är särskilt ekonomiskt om man åker över mer än en dag. Nu verkar det som arrangören jag åker med (STS) inkluderar enbart Cervinia i sitt paket och då måste man lägga till dagspassen och har inte mycket annat val. Försökte göra det själv på Cervinias hemsida och det går faktiskt inte. Det här kan vara bra för folk att veta att om man planerar en resa till Cervinia att köpa det internationella kortet direkt och inte boka med en arrangör som endast inkluderar Cervinia. Någon som vet mer om varför detta kan ha ändrats? Ursäkten jag har fått är att det beror på vädret och att övergången inte är öppen varje dag, så då vill man endast sälja dagspass. Det var en ganska dålig ursäkt när det ändå säljs internationella lifkort. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Frågor om Cervinia
Tillbaka
Topp