Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Frågor om Hemsedal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ollee" data-source="post: 403532" data-attributes="member: 67406"><p>Jag kom hem från hemsedal för två dagar sedan. Jag är själv 18. Det finns krogar som det är 18 på, men de ligger i byn, alltså inte vid backen. Det är ca 2 km mellan byn och backarna. Krogarna vid backen var det 20 på. Ölen är som tidigare nämt sjuukt dyr och sprit går inte att köpa i affären. Ett paket cig kostar runt 70 norska vilket såklart också är dyrt. På afterskin är det 18, och dom kollar leg. En fatöl på afterskin (0,4 l) kostade 58 norska och en cider 68 norska. Man måste vara 20 för att köpa sprít på krogen, iaf va man det på afterskin. </p><p></p><p>Backarna i hemsedal är bra för att vara i norden, hyfsad fallhöjd och bra skogskidåkning på en del ställen. </p><p></p><p>Skicka ett gb om du vill veta nått mer, =) goodnight.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ollee, post: 403532, member: 67406"] Jag kom hem från hemsedal för två dagar sedan. Jag är själv 18. Det finns krogar som det är 18 på, men de ligger i byn, alltså inte vid backen. Det är ca 2 km mellan byn och backarna. Krogarna vid backen var det 20 på. Ölen är som tidigare nämt sjuukt dyr och sprit går inte att köpa i affären. Ett paket cig kostar runt 70 norska vilket såklart också är dyrt. På afterskin är det 18, och dom kollar leg. En fatöl på afterskin (0,4 l) kostade 58 norska och en cider 68 norska. Man måste vara 20 för att köpa sprít på krogen, iaf va man det på afterskin. Backarna i hemsedal är bra för att vara i norden, hyfsad fallhöjd och bra skogskidåkning på en del ställen. Skicka ett gb om du vill veta nått mer, =) goodnight. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Frågor om Hemsedal
Tillbaka
Topp