Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Frågor om Insted/Bilplats
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Marcus_K" data-source="post: 33574" data-attributes="member: 30852"><p>OBS !! Tyvärr så är bilen full, men lycka till med resa ivf, ses i Cham!</p><p></p><p>Hej, </p><p></p><p>Jag tänkte åka en sväng till Chamonix och plugga genom Insted såsom en hel del andra här vad jag förstått. </p><p>Undrar dock över följande saker: </p><p></p><p>Skola går man i 4 timmar om dagen om jag fattade det hela rätt. Vilken tid börjar den?</p><p></p><p>Lägenheterna, hur stora är dom normalt sett, och är dom centrala i stan. Bor man med uteslutande med svenskar?</p><p>Finns det möjlighet att låsa in värdesaker, och finns det telefon/internet?</p><p></p><p>Sen kan jag passa på att fråga om det fortfarande finns folk som är sugna på att åka bil ner till Chamonix runt den 16-17e Jan. Bilen avgår från Norrköping och åker via Karlskrona ner till Cham. Vi är 2 killar i bilen hittils. Deviationer från färdvägen går bra, men helst inte mer än norr om Stockholm. </p><p></p><p>Lämna gärna svar här i forumet om resa, jag kollar det varje dag. </p><p></p><p>/Marcus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Marcus_K, post: 33574, member: 30852"] OBS !! Tyvärr så är bilen full, men lycka till med resa ivf, ses i Cham! Hej, Jag tänkte åka en sväng till Chamonix och plugga genom Insted såsom en hel del andra här vad jag förstått. Undrar dock över följande saker: Skola går man i 4 timmar om dagen om jag fattade det hela rätt. Vilken tid börjar den? Lägenheterna, hur stora är dom normalt sett, och är dom centrala i stan. Bor man med uteslutande med svenskar? Finns det möjlighet att låsa in värdesaker, och finns det telefon/internet? Sen kan jag passa på att fråga om det fortfarande finns folk som är sugna på att åka bil ner till Chamonix runt den 16-17e Jan. Bilen avgår från Norrköping och åker via Karlskrona ner till Cham. Vi är 2 killar i bilen hittils. Deviationer från färdvägen går bra, men helst inte mer än norr om Stockholm. Lämna gärna svar här i forumet om resa, jag kollar det varje dag. /Marcus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Frågor om Insted/Bilplats
Tillbaka
Topp