Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Frågor om livet i Innsbruck
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snowdiver" data-source="post: 1037986" data-attributes="member: 66422"><p>Varför jag vill flytta till Alperna handlar nog mycket om att jag även vill bättra på min tyska, komma närmre naturen och bo mer centralt i Europa.</p><p></p><p>Jag har varit mycket i Österrike på olika semestrar, dock ej jobbat där det är just jobbiten jag är mer nojig för. Jag är ganska utåtriktad och social så kommer nog inte ha några som helst problem att skapa ett socialt kontaktnät av personer. </p><p></p><p>Ser egentligen inte problem med att detta ska kunna bli verkligt. En hyresrätt (andra hand) kostar ca 500-700€ möblerad att hyra i månaden och då ingår allt. </p><p></p><p>Gäller bara att klara av det praktiska som att få sin bostad i Stockholm uthyrd i andra hand ( till en början känns dumt att sälja direkt) och allt pappersarbete som krävs för att man ska kunna bo i Österrike.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowdiver, post: 1037986, member: 66422"] Varför jag vill flytta till Alperna handlar nog mycket om att jag även vill bättra på min tyska, komma närmre naturen och bo mer centralt i Europa. Jag har varit mycket i Österrike på olika semestrar, dock ej jobbat där det är just jobbiten jag är mer nojig för. Jag är ganska utåtriktad och social så kommer nog inte ha några som helst problem att skapa ett socialt kontaktnät av personer. Ser egentligen inte problem med att detta ska kunna bli verkligt. En hyresrätt (andra hand) kostar ca 500-700€ möblerad att hyra i månaden och då ingår allt. Gäller bara att klara av det praktiska som att få sin bostad i Stockholm uthyrd i andra hand ( till en början känns dumt att sälja direkt) och allt pappersarbete som krävs för att man ska kunna bo i Österrike. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Frågor om livet i Innsbruck
Tillbaka
Topp