Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Frågor om nya lagg till lätt 15åring.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mossu" data-source="post: 140919" data-attributes="member: 54761"><p>Hej!</p><p></p><p>Är precis påväg att införskaffa mej ett par nya skidor.. men har tyvärr lite problem med att bestämma mej..</p><p>Jag har åkt hela mitt liv och akn åka mycket bra, och har under dom senaste två åren börjat intressera mej för jibbing. Köpte då för två år sen ett par scratch men växte ur dom till det nästkommande året och köpte då istället ett par madtrix jojo.. nu har även dom blivit ett par centimetrar för korta, 20 cm för att vara mer precis.. Så nu är det dags för ett par nya och jag har kollat runt liite men inte kunnat bestämma mej. Jag som säkert många andra tycker att k2s PE är helt sjukt grymma och jag är ganska inne på dom. Men så hörde jag från en kille att dom skulle vara för styva för mej. Dom skulle tydligen kännas som ett par plankor i backen. </p><p>Jag väger lite under 60 kg och är ungefär 175 cm lång, i bra form och hyffsat vältränad.. </p><p>nu undrar jag om detta stämmer ? behöver verkligen hjälp nu då jag åker till vemdalen med kompisgänget den 12e..</p><p>kan ni rekommendera några andra om PE inte är bra för mej. isånafall vilka?</p><p></p><p>Tack på förhand..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mossu, post: 140919, member: 54761"] Hej! Är precis påväg att införskaffa mej ett par nya skidor.. men har tyvärr lite problem med att bestämma mej.. Jag har åkt hela mitt liv och akn åka mycket bra, och har under dom senaste två åren börjat intressera mej för jibbing. Köpte då för två år sen ett par scratch men växte ur dom till det nästkommande året och köpte då istället ett par madtrix jojo.. nu har även dom blivit ett par centimetrar för korta, 20 cm för att vara mer precis.. Så nu är det dags för ett par nya och jag har kollat runt liite men inte kunnat bestämma mej. Jag som säkert många andra tycker att k2s PE är helt sjukt grymma och jag är ganska inne på dom. Men så hörde jag från en kille att dom skulle vara för styva för mej. Dom skulle tydligen kännas som ett par plankor i backen. Jag väger lite under 60 kg och är ungefär 175 cm lång, i bra form och hyffsat vältränad.. nu undrar jag om detta stämmer ? behöver verkligen hjälp nu då jag åker till vemdalen med kompisgänget den 12e.. kan ni rekommendera några andra om PE inte är bra för mej. isånafall vilka? Tack på förhand.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Frågor om nya lagg till lätt 15åring.
Tillbaka
Topp