Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Frågor om pjäxa och bindning T2 - Voilé
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalasson" data-source="post: 279597" data-attributes="member: 56770"><p>ska en pjäxa trots att kabeln är skruvad så hårt att man får TA I för att knäppa bindningen kunna halka ur bindningen bakåt mitt i en sväng i vanlig pist??</p><p></p><p>Ska det vara ett glapp på 2mm mellan pjäxans "läpp fram" och bygeln som håller ned tån??</p><p></p><p>Ska hela främre delen av sulan vridas med pjäxan upp och INTE hållas ned av bindningen så att kontaktyta mellan pjäxa och bindning blir 0,2 x 5 cm för bakfoten???</p><p></p><p>Ska detta hända när man köpt pjäxa och bindning nya i samma butik... ??</p><p>Och de i butiken visste att bindningen (som jag iof köpte nån vecka senare) skulle vara till just T2an.</p><p></p><p>enl mig passar inte BindningsHlvetet pjäxan..</p><p></p><p>är det nån annan som upplevar att Voilé hardwire och Scarpa T2 inte lirar så bra??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalasson, post: 279597, member: 56770"] ska en pjäxa trots att kabeln är skruvad så hårt att man får TA I för att knäppa bindningen kunna halka ur bindningen bakåt mitt i en sväng i vanlig pist?? Ska det vara ett glapp på 2mm mellan pjäxans "läpp fram" och bygeln som håller ned tån?? Ska hela främre delen av sulan vridas med pjäxan upp och INTE hållas ned av bindningen så att kontaktyta mellan pjäxa och bindning blir 0,2 x 5 cm för bakfoten??? Ska detta hända när man köpt pjäxa och bindning nya i samma butik... ?? Och de i butiken visste att bindningen (som jag iof köpte nån vecka senare) skulle vara till just T2an. enl mig passar inte BindningsHlvetet pjäxan.. är det nån annan som upplevar att Voilé hardwire och Scarpa T2 inte lirar så bra?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Frågor om pjäxa och bindning T2 - Voilé
Tillbaka
Topp