Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Frågor om skidläraryrket i kanada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snystrom" data-source="post: 1040057" data-attributes="member: 143635"><p>Hej hallå i lådan!</p><p></p><p>Jag har nu jobbat en säsong som skidlärare i Fernie och har som planer att återvända till Kanada för en till säsong som skidlärare. Planen för den kommande säsongen är att endast jobba som skidlärare under helgerna för att kunna ha mer tid för min egna åkning under veckan. Jag undrar ifall det är någon annan som jobbat som skidlärare på en annan ort än Fernie och skulle kunna berätta om skidskolan och möjligheten att endast jobba helger. </p><p></p><p>Just nu har jag steg 1 men planerar att införskaffa mig min steg 2 i höst.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snystrom, post: 1040057, member: 143635"] Hej hallå i lådan! Jag har nu jobbat en säsong som skidlärare i Fernie och har som planer att återvända till Kanada för en till säsong som skidlärare. Planen för den kommande säsongen är att endast jobba som skidlärare under helgerna för att kunna ha mer tid för min egna åkning under veckan. Jag undrar ifall det är någon annan som jobbat som skidlärare på en annan ort än Fernie och skulle kunna berätta om skidskolan och möjligheten att endast jobba helger. Just nu har jag steg 1 men planerar att införskaffa mig min steg 2 i höst. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Frågor om skidläraryrket i kanada
Tillbaka
Topp