Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Frågor om St Anton, har du erfarenhet? Dela med dig!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 120174" data-source="post: 1022282"><p>Ska ni vara i anton ca. 2 veckor rekommenderar jag ändå att satsa på St.Jakob, Nasserein eller St.Anton för allt annat e ba oskönt under en sådan pass kort period. </p><p></p><p>Haus Felix (6pers) och Haus Sepp Gruber(5pers) är två ställen jag vet erbjuder veckoboenden, båda har två större lägenheter och ligger mitt inne i staan. </p><p></p><p>Annars finns ett megasoft boende i st.jakob, Haus Ferienglück - Lägenhet 8 pers</p><p><a href="http://www.ferienglueck.net" target="_blank">http://www.ferienglueck.net</a></p><p>Skitbra busstrafik, högsäsong går bussarna var 10e minut. Nattbuss kostar 3,5€/person, e ni fler än 3 blir det alltid billigare med taxi för 10€ till byn. gång nyktert 15min, gång full 35min</p><p>Landlordsen e megasofta och har nog svartbälte i att stå ut med högljudda skibums så 2 veckor med högmusik och öltjötande grabbar ska nog inte vara något problem. </p><p></p><p>Torsdagsafterski på Taps, Onsdagsafterski på Mooserwirt e spik. </p><p>I liftkortet inkluderar St. Christoph, Stuben, Lech and Zürs.</p><p>Dra en tur till Lech, grannort, om det är bluebird. riktigt soft ställe med inte lika mycket folk i backarna. Dessutom kan man kan hitta några riktigt fina puderåk då "lech folket" hellre sitter och dricker skumpa än att skita ned sin moncler jacka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 120174, post: 1022282"] Ska ni vara i anton ca. 2 veckor rekommenderar jag ändå att satsa på St.Jakob, Nasserein eller St.Anton för allt annat e ba oskönt under en sådan pass kort period. Haus Felix (6pers) och Haus Sepp Gruber(5pers) är två ställen jag vet erbjuder veckoboenden, båda har två större lägenheter och ligger mitt inne i staan. Annars finns ett megasoft boende i st.jakob, Haus Ferienglück - Lägenhet 8 pers [URL]http://www.ferienglueck.net[/URL] Skitbra busstrafik, högsäsong går bussarna var 10e minut. Nattbuss kostar 3,5€/person, e ni fler än 3 blir det alltid billigare med taxi för 10€ till byn. gång nyktert 15min, gång full 35min Landlordsen e megasofta och har nog svartbälte i att stå ut med högljudda skibums så 2 veckor med högmusik och öltjötande grabbar ska nog inte vara något problem. Torsdagsafterski på Taps, Onsdagsafterski på Mooserwirt e spik. I liftkortet inkluderar St. Christoph, Stuben, Lech and Zürs. Dra en tur till Lech, grannort, om det är bluebird. riktigt soft ställe med inte lika mycket folk i backarna. Dessutom kan man kan hitta några riktigt fina puderåk då "lech folket" hellre sitter och dricker skumpa än att skita ned sin moncler jacka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Frågor om St Anton, har du erfarenhet? Dela med dig!
Tillbaka
Topp