Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Frågor om St Anton!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sophie_B" data-source="post: 52446" data-attributes="member: 35356"><p>Hej!</p><p></p><p>Tänkte åka med en polare till Stanton den 22:a November. Vi behöver jobb och boende. Nu undrar jag följande:</p><p>Är den 22:november ett lämpligt datum om man ska börja söka jobb där nere?</p><p>Får man oftast boende med jobbet? I så fall, hur mycket brukar man behöva jobba? Behöver man jobba mindre om man har boende och jobb för sig? </p><p>Vi har ganska billigt boende för hela säsongen. Borde vi ta det? Tänk om vi inte får jobb, jobb med boende eller om vi hittar bättre boende med andra människor. Om man står efter ca en månad utan boende, brukar det lösa sig då? </p><p>Vart ska man gå och söka jobb?</p><p>När kommer alla säsongare tll St Anton? Var är det kul och var träffar man folk?</p><p></p><p>Vore jättetacksam för svar!</p><p></p><p>// Emma</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sophie_B, post: 52446, member: 35356"] Hej! Tänkte åka med en polare till Stanton den 22:a November. Vi behöver jobb och boende. Nu undrar jag följande: Är den 22:november ett lämpligt datum om man ska börja söka jobb där nere? Får man oftast boende med jobbet? I så fall, hur mycket brukar man behöva jobba? Behöver man jobba mindre om man har boende och jobb för sig? Vi har ganska billigt boende för hela säsongen. Borde vi ta det? Tänk om vi inte får jobb, jobb med boende eller om vi hittar bättre boende med andra människor. Om man står efter ca en månad utan boende, brukar det lösa sig då? Vart ska man gå och söka jobb? När kommer alla säsongare tll St Anton? Var är det kul och var träffar man folk? Vore jättetacksam för svar! // Emma [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Frågor om St Anton!!!
Tillbaka
Topp