Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Frågor om St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="J-Andersson" data-source="post: 52450" data-attributes="member: 34874"><p>Tja om ni är intresserade av att reka lite jobb i förväg är www.rollingpin.at ett hett tips en branschtidning inom hotell och restaurang där det finns mängder med jobb allt från städare till restaurangmaneger, så kliar jag er på ryggen så kanske ni kliar mig!!!!! </p><p></p><p>Hur fixade ni boende?????</p><p>Ska åka ner 2 pers i slutet på december (helst) inte jobba bara åka......</p><p></p><p>Hare/ J&O</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="J-Andersson, post: 52450, member: 34874"] Tja om ni är intresserade av att reka lite jobb i förväg är www.rollingpin.at ett hett tips en branschtidning inom hotell och restaurang där det finns mängder med jobb allt från städare till restaurangmaneger, så kliar jag er på ryggen så kanske ni kliar mig!!!!! Hur fixade ni boende????? Ska åka ner 2 pers i slutet på december (helst) inte jobba bara åka...... Hare/ J&O [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Frågor om St Anton
Tillbaka
Topp