Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Frågor om walkie talkies
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Spexxan" data-source="post: 99274" data-attributes="member: 14220"><p>Jag ska ner nu efter nyår till cham o skida lite i 4 mån och dä tänkte jag o mina polare att sånna där walkie talkies vill vi ha men då fick jag reda på att man måste ha licens för att få använda dem för att inte störa räddningstjänst osv nå som vet hur man fixar det på ett snyggt sätt och hur mycket det kostar </p><p></p><p>kanske ett tips på en bra modell </p><p></p><p>tack på förhand </p><p></p><p>Ha en kul jul o ett nytt år</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Spexxan, post: 99274, member: 14220"] Jag ska ner nu efter nyår till cham o skida lite i 4 mån och dä tänkte jag o mina polare att sånna där walkie talkies vill vi ha men då fick jag reda på att man måste ha licens för att få använda dem för att inte störa räddningstjänst osv nå som vet hur man fixar det på ett snyggt sätt och hur mycket det kostar kanske ett tips på en bra modell tack på förhand Ha en kul jul o ett nytt år [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Frågor om walkie talkies
Tillbaka
Topp