Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Framgaffel på YZ4:an är konstig!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dohpad" data-source="post: 123884" data-attributes="member: 51911"><p>Jag har köpt mig en sprillans ny YZ4:a, fick den av en polare pga av att han var skylldig mig en massa pengar.. Men när jag tex lägger lite tyngd på framdämparen, vi säger tex att dra upp framhjulet och sen ner med det i gatan, eller lägga sin tyngd och trycka till lite så går den i botten hur lätt som helst.. Och så tycker inte jag det ska vara, så jag undrar om alla YZ4:or är så eller om jag har fått ett måndags ex? :S </p><p>Om det nu är ett så kallat måndags ex, går det göra nåt åt det?</p><p></p><p></p><p>Over and Out</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dohpad, post: 123884, member: 51911"] Jag har köpt mig en sprillans ny YZ4:a, fick den av en polare pga av att han var skylldig mig en massa pengar.. Men när jag tex lägger lite tyngd på framdämparen, vi säger tex att dra upp framhjulet och sen ner med det i gatan, eller lägga sin tyngd och trycka till lite så går den i botten hur lätt som helst.. Och så tycker inte jag det ska vara, så jag undrar om alla YZ4:or är så eller om jag har fått ett måndags ex? :S Om det nu är ett så kallat måndags ex, går det göra nåt åt det? Over and Out [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Framgaffel på YZ4:an är konstig!
Tillbaka
Topp