Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
från 3 modeller så hamnade vi på Moment.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SiSt" data-source="post: 1011801" data-attributes="member: 68917"><p>To veldig forskjellige ski.</p><p></p><p>Super 7: 145/115/123 tip-tail taper 22mm</p><p>R2 115: 139/115/131 tip-tail taper 8mm</p><p></p><p>Sliter litt med å forstå hva du er ute etter? Har du begrenset deg til disse modellene kun fordi du har funnet de på salg? Hva med litt mer info om hva du vil bruke skiene til, hva som er viktig for deg, hvilken "åkning" du vil utvikle deg i, hvor mye pist vs. offpist. Hvilke anlegg, type kjøring, skog?, åpne flater? etc.</p><p></p><p>Mener det finnes en "mall" for hvordan en slik tråd bør startes et eller annet sted på freeride også.</p><p></p><p>(Mener ikke å være dust, men det er litt vanskelig å gi gode svar på et diffust spørsmål. Jo tydeligere du kan være når du spør, jo lettere er det å gi meningsfulle svar.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SiSt, post: 1011801, member: 68917"] To veldig forskjellige ski. Super 7: 145/115/123 tip-tail taper 22mm R2 115: 139/115/131 tip-tail taper 8mm Sliter litt med å forstå hva du er ute etter? Har du begrenset deg til disse modellene kun fordi du har funnet de på salg? Hva med litt mer info om hva du vil bruke skiene til, hva som er viktig for deg, hvilken "åkning" du vil utvikle deg i, hvor mye pist vs. offpist. Hvilke anlegg, type kjøring, skog?, åpne flater? etc. Mener det finnes en "mall" for hvordan en slik tråd bør startes et eller annet sted på freeride også. (Mener ikke å være dust, men det er litt vanskelig å gi gode svar på et diffust spørsmål. Jo tydeligere du kan være når du spør, jo lettere er det å gi meningsfulle svar.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
från 3 modeller så hamnade vi på Moment.
Tillbaka
Topp