Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
från 3 modeller så hamnade vi på Moment.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1011829" data-attributes="member: 83225"><p>Jag vet bara att jag inte är nåt fan av grundkonstruktionen hos S7/Super7. Det är väldigt kraftig pintail och jag upplevde det generellt som att den plöjer snarare än surfar puder. På ett sätt är det tacksamt och det är ju i tight skog då skidan är som att åka snowblades. Nu har jag inte provat Super7an men vad jag förstått är den bara styvare och längre än den vanliga. </p><p></p><p>Men utifrån hur du beskriver din åkning skulle jag kört på en R2 bland de du beskriver. I övrigt skulle jag dock kolla på Project Opinion i den längre versionen när den kommer. Eller kanske Atomic BC, Völkl Shiro, Katana eller kanske någon 4Frnt, Renegade, gamla EHP eller Hoji kanske</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1011829, member: 83225"] Jag vet bara att jag inte är nåt fan av grundkonstruktionen hos S7/Super7. Det är väldigt kraftig pintail och jag upplevde det generellt som att den plöjer snarare än surfar puder. På ett sätt är det tacksamt och det är ju i tight skog då skidan är som att åka snowblades. Nu har jag inte provat Super7an men vad jag förstått är den bara styvare och längre än den vanliga. Men utifrån hur du beskriver din åkning skulle jag kört på en R2 bland de du beskriver. I övrigt skulle jag dock kolla på Project Opinion i den längre versionen när den kommer. Eller kanske Atomic BC, Völkl Shiro, Katana eller kanske någon 4Frnt, Renegade, gamla EHP eller Hoji kanske [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
från 3 modeller så hamnade vi på Moment.
Tillbaka
Topp