Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
från 3 modeller så hamnade vi på Moment.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1011834" data-attributes="member: 83225"><p>Katana är en ruskigt trevlig skida i min mening. Hade jag varit lite tyngre och vågat lite mer i skogen hade jag kört på dem istället för mina Bibby. Skidan är extremt stadig i fart och äter uppkörd skitsnö till frukost. Sen är den förstås inte jättelekfull men ganska lättåkt ändå. Ska du bara surfa puder i Nordamerika så kanske det finns roligare skidor men samtidigt finns det gott om skidfilmsklipp där Katanas körs riktigt hårt i riktigt mycket snö.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1011834, member: 83225"] Katana är en ruskigt trevlig skida i min mening. Hade jag varit lite tyngre och vågat lite mer i skogen hade jag kört på dem istället för mina Bibby. Skidan är extremt stadig i fart och äter uppkörd skitsnö till frukost. Sen är den förstås inte jättelekfull men ganska lättåkt ändå. Ska du bara surfa puder i Nordamerika så kanske det finns roligare skidor men samtidigt finns det gott om skidfilmsklipp där Katanas körs riktigt hårt i riktigt mycket snö. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
från 3 modeller så hamnade vi på Moment.
Tillbaka
Topp