Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
från 3 modeller så hamnade vi på Moment.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 1011875" data-attributes="member: 102471"><p>Jag har haft Governor och Bibby 190 med mig ner i alperna en vecka. Körde på Governor en dag sedan gick jag över till Bibby. 3 första dagarna var det puder alla dagar i knädjupt. Men dessvärre så tyckte jag Governor var för "tråkig" där i puder och i uppkört så var den inte alls kul. Kolla med <a href="https://www.freeride.se/member/view.php?id=107434" target="_blank">https://www.freeride.se/member/view.php?id=107434</a> då han har en äldre modell av Governor (Bibby Special) vad han tycker.. Hade sjukt kul på Bibby där jag upplevde Governor som en tråkigt skida i alla lägen. Du kunde köra fort ja men det var det som den kunde. Bibby var mer rolig och lekfull i alla lägen på berget.</p><p></p><p>Om jag skulle välja mellan Bibby (gamla modellen) och Governor så är det för mig Bibby alla dagar.</p><p></p><p>Men du har ju en hel del andra skidor till bra pris och som uppfyller dina krav ju.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 1011875, member: 102471"] Jag har haft Governor och Bibby 190 med mig ner i alperna en vecka. Körde på Governor en dag sedan gick jag över till Bibby. 3 första dagarna var det puder alla dagar i knädjupt. Men dessvärre så tyckte jag Governor var för "tråkig" där i puder och i uppkört så var den inte alls kul. Kolla med [URL]https://www.freeride.se/member/view.php?id=107434[/URL] då han har en äldre modell av Governor (Bibby Special) vad han tycker.. Hade sjukt kul på Bibby där jag upplevde Governor som en tråkigt skida i alla lägen. Du kunde köra fort ja men det var det som den kunde. Bibby var mer rolig och lekfull i alla lägen på berget. Om jag skulle välja mellan Bibby (gamla modellen) och Governor så är det för mig Bibby alla dagar. Men du har ju en hel del andra skidor till bra pris och som uppfyller dina krav ju. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
från 3 modeller så hamnade vi på Moment.
Tillbaka
Topp