Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
från 3 modeller så hamnade vi på Moment.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1011879" data-attributes="member: 83225"><p>Eftersom Bibby görs om till nästa år så är det möjligt att den passar dig bra. Den tidigare Bibbyn brukar jag hylla obegränsat. Den gamla i 190 är helt perfekt för mina behov. Däremot brukar den få lite kritik för att vara mesig av mina lite tyngre kompisar. Alla erkänner att den är fruktansvärt lättåkt men när man börjar passera 90 kilo så är den kanske lite väl "klen". Jag tror därför inte att den gamla hyllade 190-Bibbyn är optimal för dig, så länge du inte vill ha en enormt lättåkt skida. </p><p></p><p>Annars har jag förstått att Downskis CD2 är ganska lik gamla Bibby i konstruktionen men lite mer dämpad och lite tyngre. Det måhända att den därmed blir precis lagom till dig...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1011879, member: 83225"] Eftersom Bibby görs om till nästa år så är det möjligt att den passar dig bra. Den tidigare Bibbyn brukar jag hylla obegränsat. Den gamla i 190 är helt perfekt för mina behov. Däremot brukar den få lite kritik för att vara mesig av mina lite tyngre kompisar. Alla erkänner att den är fruktansvärt lättåkt men när man börjar passera 90 kilo så är den kanske lite väl "klen". Jag tror därför inte att den gamla hyllade 190-Bibbyn är optimal för dig, så länge du inte vill ha en enormt lättåkt skida. Annars har jag förstått att Downskis CD2 är ganska lik gamla Bibby i konstruktionen men lite mer dämpad och lite tyngre. Det måhända att den därmed blir precis lagom till dig... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
från 3 modeller så hamnade vi på Moment.
Tillbaka
Topp