Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Från Calgary till Revelstoke
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LuddeBrie" data-source="post: 1080614" data-attributes="member: 160365"><p>Tjena! Har nu kommit på plats och känner första skiddagen i benen! Public transport funkade fint. Direkt när du kommer ur internationella bagagedroppet på calgary fanns en infodisk där du kan fråga om tidtabeller. Rakt ut vid skylt 32 gick buss 100 direkt till en spårvagnsstation (mcknight tror jag den hette) för under 4CAD (endast cash!! !). Hoppa av vagnen vid Sunalta så är det en kort promenad över en gångbro till terminalen! Allt som allt tog det lite över en timme från att jag hoppat på bussen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LuddeBrie, post: 1080614, member: 160365"] Tjena! Har nu kommit på plats och känner första skiddagen i benen! Public transport funkade fint. Direkt när du kommer ur internationella bagagedroppet på calgary fanns en infodisk där du kan fråga om tidtabeller. Rakt ut vid skylt 32 gick buss 100 direkt till en spårvagnsstation (mcknight tror jag den hette) för under 4CAD (endast cash!! !). Hoppa av vagnen vid Sunalta så är det en kort promenad över en gångbro till terminalen! Allt som allt tog det lite över en timme från att jag hoppat på bussen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Från Calgary till Revelstoke
Tillbaka
Topp