Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Från Custom till Flight Attendant - grymt tacksam för råd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="victoringemar" data-source="post: 1083360" data-attributes="member: 146652"><p>+1 på Gnu Müllair! Jäkligt kul och rapp bräda som bara blir bättre ju mer du köttar! </p><p></p><p>Själv kanar jag ju runt på en Rossignol XV som jag tycker är en fruktansvärt trevlig planka. Vridstyv med ett hårt längsgående flex och med magnatraction får du så nog med grepp på allt som går att hitta.</p><p></p><p>Skippa Burton. Inte för att det inte är bra, utanför att det är tråkigt.</p><p></p><p>(Did I just start a fire? ?)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="victoringemar, post: 1083360, member: 146652"] +1 på Gnu Müllair! Jäkligt kul och rapp bräda som bara blir bättre ju mer du köttar! Själv kanar jag ju runt på en Rossignol XV som jag tycker är en fruktansvärt trevlig planka. Vridstyv med ett hårt längsgående flex och med magnatraction får du så nog med grepp på allt som går att hitta. Skippa Burton. Inte för att det inte är bra, utanför att det är tråkigt. (Did I just start a fire? ?) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Från Custom till Flight Attendant - grymt tacksam för råd
Tillbaka
Topp