Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Från enbart pist till allmountain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pmsk" data-source="post: 1030554" data-attributes="member: 145871"><p>Hej!</p><p></p><p>Är en piståkare men går i tankarna om att expandera och utveckla min åkning till all terräng.</p><p>Jag kör på ett par <em>Elan Amphibio Waveflex 12</em> idag, men vill prova på en skida som passar alla sorters terräng. Den ska kunna gå bra i puder samt på pisten. Har köpt mig ett par <em>Salomon Quest max 100</em> pjäxor som sitter som en smäck <em>(utanför backe)</em> och letar efter en kompanjon till pjäxorna. Bra att veta: jag är 191cm och väger 90kg.</p><p></p><p>Vad ska jag tänka på när det kommer både till skida och åkning? Alla tips är välkomna!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pmsk, post: 1030554, member: 145871"] Hej! Är en piståkare men går i tankarna om att expandera och utveckla min åkning till all terräng. Jag kör på ett par [i]Elan Amphibio Waveflex 12[/i] idag, men vill prova på en skida som passar alla sorters terräng. Den ska kunna gå bra i puder samt på pisten. Har köpt mig ett par [i]Salomon Quest max 100[/i] pjäxor som sitter som en smäck [i](utanför backe)[/i] och letar efter en kompanjon till pjäxorna. Bra att veta: jag är 191cm och väger 90kg. Vad ska jag tänka på när det kommer både till skida och åkning? Alla tips är välkomna! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Från enbart pist till allmountain
Tillbaka
Topp