Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Från Milano Malpensa till skidorten - vad är billigast och bäst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vannish" data-source="post: 995007" data-attributes="member: 88967"><p>Det är inte så farligt, så länge som man landar relativt tidigt för det tar en jäkla tid bara att ta sig hela vägen... Först måste du ta ett tåg till Milano central, det är ganska enkelt att hitta. Redan på flygplatsen kan du köpa biljett hela vägen till Verrés. Sen när du väl är på tågstationen så får du antagligen ta ett tåg där ett eller två byten kommer att ske. Kolla på trenitalia.com. Se till att skriva upp stoppen och vilka tider innan Verrés för det kan verkligen vara en pain the in ass att gå av vid rätt ställe... Oftast är det mörkt när man anländer dit. </p><p>Efter det så ska du ta bussen upp till berget, den går bara ca 50m ifrån där du kliver av, gå runt byggnaden och sen rakt fram, det är en trevägskorsning. Oftast får man vänta ett tag på denna buss. Allt som allt tror jag man kom till Champoluc för ca 25€ om jag inte missminner mig helt...</p><p></p><p>Jag är inte helt säker men tror busstabellen är här:</p><p><a href="http://www.vitagroup.it/datapage.asp?id=3&l=1" target="_blank">http://www.vitagroup.it/datapage.asp?id=3&l=1</a></p><p></p><p>Ta Verres-Ayas dal 10.09.2012 |</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vannish, post: 995007, member: 88967"] Det är inte så farligt, så länge som man landar relativt tidigt för det tar en jäkla tid bara att ta sig hela vägen... Först måste du ta ett tåg till Milano central, det är ganska enkelt att hitta. Redan på flygplatsen kan du köpa biljett hela vägen till Verrés. Sen när du väl är på tågstationen så får du antagligen ta ett tåg där ett eller två byten kommer att ske. Kolla på trenitalia.com. Se till att skriva upp stoppen och vilka tider innan Verrés för det kan verkligen vara en pain the in ass att gå av vid rätt ställe... Oftast är det mörkt när man anländer dit. Efter det så ska du ta bussen upp till berget, den går bara ca 50m ifrån där du kliver av, gå runt byggnaden och sen rakt fram, det är en trevägskorsning. Oftast får man vänta ett tag på denna buss. Allt som allt tror jag man kom till Champoluc för ca 25€ om jag inte missminner mig helt... Jag är inte helt säker men tror busstabellen är här: [URL]http://www.vitagroup.it/datapage.asp?id=3&l=1[/URL] Ta Verres-Ayas dal 10.09.2012 | [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Från Milano Malpensa till skidorten - vad är billigast och bäst?
Tillbaka
Topp