Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Från snowboarden till twintips. hjälp?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="assr" data-source="post: 428749" data-attributes="member: 79407"><p>Att beropå pjäxor: Köp inte ett par för med för hårt flex, det kommer du som nybörjare inte njuta av iom att du är van vid relativt mjukt flexade snowboardboots (jag antar att du inte kör hardboots på snowboarden :P). Något runt 90 i flex räcker säkert.. Se till att de passar dig, det är ju A och O.</p><p></p><p>Bindningar, Jag skulle säga t.ex. Rossignols axialserie eller PX12/PX14, om du gillar att landa switch mycket så är nog inte -TI varianterna din favorit då (tycker iaf jag) de har en tendens att ta en del på knäna. Köp inte marker.. (om du inte köper Duke/Jester)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="assr, post: 428749, member: 79407"] Att beropå pjäxor: Köp inte ett par för med för hårt flex, det kommer du som nybörjare inte njuta av iom att du är van vid relativt mjukt flexade snowboardboots (jag antar att du inte kör hardboots på snowboarden :P). Något runt 90 i flex räcker säkert.. Se till att de passar dig, det är ju A och O. Bindningar, Jag skulle säga t.ex. Rossignols axialserie eller PX12/PX14, om du gillar att landa switch mycket så är nog inte -TI varianterna din favorit då (tycker iaf jag) de har en tendens att ta en del på knäna. Köp inte marker.. (om du inte köper Duke/Jester) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Från snowboarden till twintips. hjälp?
Tillbaka
Topp