Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Från snowboarden till twintips. hjälp?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Leafy" data-source="post: 428824" data-attributes="member: 81942"><p>Helt underbara och uttömmande svar <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" />. Det tackar jag för jättemycket.</p><p></p><p>Jag är ju i pricip helt ny på skidor ja <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> har ju tyckt att det inte har varit någon idé att försöka pröva igen när man åkt bräda så länge och kan det såpass bra så att testa skidor har bara känts så avlägset.</p><p></p><p>Men jag vet inte hur stor skillnad det är på att ha en avancerad skida mot en nybörjar skida heller direkt.</p><p></p><p>Jämför jag i brädvärlden så är det ju faktiskt lättare att åka med en "avancerad" bräda än en för nybörjare.</p><p></p><p>Grejen är väl att tjejen jobbar en del på stadium med så hon har ju lite rabatt där och de säljer ju en del twintip med, såg att de hade Jon Olssons modell av skidor inne men misstänker väl att den inte direkt är anpassad för att användas i pisten heller kanske <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" />.</p><p></p><p>Men de har ju en del annat med.</p><p></p><p>Men jag ska söka på de modellerna som du tipsat mig om så ska vi se om jag blir lite klokare. Det är ju en djungel för den oinvigda.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Leafy, post: 428824, member: 81942"] Helt underbara och uttömmande svar :). Det tackar jag för jättemycket. Jag är ju i pricip helt ny på skidor ja :) har ju tyckt att det inte har varit någon idé att försöka pröva igen när man åkt bräda så länge och kan det såpass bra så att testa skidor har bara känts så avlägset. Men jag vet inte hur stor skillnad det är på att ha en avancerad skida mot en nybörjar skida heller direkt. Jämför jag i brädvärlden så är det ju faktiskt lättare att åka med en "avancerad" bräda än en för nybörjare. Grejen är väl att tjejen jobbar en del på stadium med så hon har ju lite rabatt där och de säljer ju en del twintip med, såg att de hade Jon Olssons modell av skidor inne men misstänker väl att den inte direkt är anpassad för att användas i pisten heller kanske :). Men de har ju en del annat med. Men jag ska söka på de modellerna som du tipsat mig om så ska vi se om jag blir lite klokare. Det är ju en djungel för den oinvigda. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Från snowboarden till twintips. hjälp?
Tillbaka
Topp