Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Frankrike 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gettan" data-source="post: 557832" data-attributes="member: 83728"><p>Jag och en polare är sugna på Chamonix, verbier eller Serre Chevalier. Efter att ha läst recensionerna på serre Chevalier här har man blivit riktigt sugen på den orten det ända som ja ser som en liten nackdel där är att de inte är samma fallhöjd som Chamonix och Verbier utan den ligger på 1300 meter och är det nån som vet här om det blir någon nackdel eller att man kanske inte använder alla fallhöjd i de 2 andra orterna?</p><p> För övrigt undrar jag också om Serre chevalier är lika dyrt som chamonix och verbier eller om man kan hitta billigare boende där och för ungefär hur mycket? och om det är svårt att hitta`?</p><p></p><p>Tack sam för vilket svar som hellst som kan hjälpa mig på traven MVH Alex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gettan, post: 557832, member: 83728"] Jag och en polare är sugna på Chamonix, verbier eller Serre Chevalier. Efter att ha läst recensionerna på serre Chevalier här har man blivit riktigt sugen på den orten det ända som ja ser som en liten nackdel där är att de inte är samma fallhöjd som Chamonix och Verbier utan den ligger på 1300 meter och är det nån som vet här om det blir någon nackdel eller att man kanske inte använder alla fallhöjd i de 2 andra orterna? För övrigt undrar jag också om Serre chevalier är lika dyrt som chamonix och verbier eller om man kan hitta billigare boende där och för ungefär hur mycket? och om det är svårt att hitta`? Tack sam för vilket svar som hellst som kan hjälpa mig på traven MVH Alex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Frankrike 09/10
Tillbaka
Topp