Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Frankrike 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bizz" data-source="post: 559144" data-attributes="member: 32937"><p>gronis</p><p></p><p>Det är lite skumt för efter att ha mailat Urbania med en allmän förfrågan så får jag svar att de inte har något till uthyrning för hela säsongen. Fick intrycket av att de inte hyrde ut säsongsvis alls. Men några dagar senare så fick jag ett till mail från Urbania där de ville veta om vi var vuxna eller vuxna/barn samt om vi skulle jobba eller bara åka skidor. Jag har svarat på det senare mailet men inte fått något tillbaka än. Håller er förstås uppdaterade.</p><p> Känns onödigt jobbigt att behöva byta boende efter halva säsongen. Det borde gå att hitta något som funkar från början till slut, vi är väl inte sent ute?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bizz, post: 559144, member: 32937"] gronis Det är lite skumt för efter att ha mailat Urbania med en allmän förfrågan så får jag svar att de inte har något till uthyrning för hela säsongen. Fick intrycket av att de inte hyrde ut säsongsvis alls. Men några dagar senare så fick jag ett till mail från Urbania där de ville veta om vi var vuxna eller vuxna/barn samt om vi skulle jobba eller bara åka skidor. Jag har svarat på det senare mailet men inte fått något tillbaka än. Håller er förstås uppdaterade. Känns onödigt jobbigt att behöva byta boende efter halva säsongen. Det borde gå att hitta något som funkar från början till slut, vi är väl inte sent ute? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Frankrike 09/10
Tillbaka
Topp