Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Frankrike V 13 Vart ska man åka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tobiasblomqvist" data-source="post: 1024175" data-attributes="member: 142452"><p>Mors! Vi är två killar som ska till Franska alperna V13 i någon forma av kommande +30-års kris-resa.haha. Vi flyger till Grenoble och sen undrar jag vart vi ska ta vägen. Vi vill har bra nattliv och jag undrar vart snön kommer vara bäst, lite sent så jag oroar mig för slask i backen. Kanske jag inte ska oro mig för? All info om boende osv mottages då vi aldrig varit där.</p><p></p><p>Klurar på Alp´d huez, Les 2 alps eller Serre,eller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tobiasblomqvist, post: 1024175, member: 142452"] Mors! Vi är två killar som ska till Franska alperna V13 i någon forma av kommande +30-års kris-resa.haha. Vi flyger till Grenoble och sen undrar jag vart vi ska ta vägen. Vi vill har bra nattliv och jag undrar vart snön kommer vara bäst, lite sent så jag oroar mig för slask i backen. Kanske jag inte ska oro mig för? All info om boende osv mottages då vi aldrig varit där. Klurar på Alp´d huez, Les 2 alps eller Serre,eller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Frankrike V 13 Vart ska man åka?
Tillbaka
Topp