Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
frankrike vs österrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="M_Tob" data-source="post: 26365" data-attributes="member: 30427"><p>Har själv bara varit säsong i Frankrike, men har varit mycket i Österrike också. Frankrike är helt fantastisk, men dem senaste tre säsongar har det varit lite med snö. Österrike får generelt mere snö varje år (bättre geografisk belligande), så om jag inte hadde lärt mig franska, så skulle jag så klart åka til St. Anton, Österrike. Har varit her et par veckor och vilkat stella. Fantastisk med snö (lite tur också), extremt mycket offpiste, manga fina människor och om du åker för afterski finns intet som St. Anton - kanske Ischl bara. Jag tror inte at der är skildnad på Åkene i Frankrike och Österrike. Det är nästen lika högt, så om end åkene i Frankrike blivar lite längre, så är det nästan samma sak. Ha` en bra säsong. Hep, dansken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="M_Tob, post: 26365, member: 30427"] Har själv bara varit säsong i Frankrike, men har varit mycket i Österrike också. Frankrike är helt fantastisk, men dem senaste tre säsongar har det varit lite med snö. Österrike får generelt mere snö varje år (bättre geografisk belligande), så om jag inte hadde lärt mig franska, så skulle jag så klart åka til St. Anton, Österrike. Har varit her et par veckor och vilkat stella. Fantastisk med snö (lite tur också), extremt mycket offpiste, manga fina människor och om du åker för afterski finns intet som St. Anton - kanske Ischl bara. Jag tror inte at der är skildnad på Åkene i Frankrike och Österrike. Det är nästen lika högt, så om end åkene i Frankrike blivar lite längre, så är det nästan samma sak. Ha` en bra säsong. Hep, dansken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
frankrike vs österrike
Tillbaka
Topp