Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Frankrike vs. Österrike?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JagBella" data-source="post: 920556" data-attributes="member: 103158"><p>- Kollat upp Serre lite och det verkar vara bra, om snön tillåter. Jag måste boka i förväg och vet inte om jag vågar chansa på en "antingen-eller"-ort. Annars har jag hittat flyg, buss, boende, liftkort för under 6000:- och det är ju fint. </p><p></p><p></p><p>-Nej, egentligen inte. Men jag ser inte det som en prioritet heller. Fine, det underlättar, men man kommer förvånansvärt långt på teckenspråk och förtryckt skolfranska/tyska. </p><p></p><p></p><p>Det är idealet. Jag ska kolla upp Val d'isere. Men, med tanke på hela franska&tyska vinterledigheten lär det vara överbefolkat? Val d'isere som ändå är en populär skidort borde locka mycket folk? </p><p>Hur smidigt och fint det än är så blir det skittråkigt om allt är uppåkt efter en timma eller så. </p><p></p><p>Sen vet jag att tidpunkten vi valt att åka är optimal, eller ganska dålig rent av (med tanke på alla lov).</p><p>Men jag kan inte få semester i Mars, för då är det högtryck på jobbet, och en annan kommer inte tillbaka från Israel först V 6. I April har en tredje slutat skriva uppsats och föreläsningar etc. kommer i vägen. </p><p>Så vi har bara en liten lucka i mitten/slutet av Feb. </p><p>(För att göra det hela lite svårare och så).</p><p></p><p>Sen har jag kollat upp UCPA också, och det låter smidigt och fint. Men tar bort lite charm i att göra en egen resa också. Har kläckt idén för de andra och de verkar inte helt övertygade. </p><p></p><p>Tack för värdefulla tips dock!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JagBella, post: 920556, member: 103158"] - Kollat upp Serre lite och det verkar vara bra, om snön tillåter. Jag måste boka i förväg och vet inte om jag vågar chansa på en "antingen-eller"-ort. Annars har jag hittat flyg, buss, boende, liftkort för under 6000:- och det är ju fint. -Nej, egentligen inte. Men jag ser inte det som en prioritet heller. Fine, det underlättar, men man kommer förvånansvärt långt på teckenspråk och förtryckt skolfranska/tyska. Det är idealet. Jag ska kolla upp Val d'isere. Men, med tanke på hela franska&tyska vinterledigheten lär det vara överbefolkat? Val d'isere som ändå är en populär skidort borde locka mycket folk? Hur smidigt och fint det än är så blir det skittråkigt om allt är uppåkt efter en timma eller så. Sen vet jag att tidpunkten vi valt att åka är optimal, eller ganska dålig rent av (med tanke på alla lov). Men jag kan inte få semester i Mars, för då är det högtryck på jobbet, och en annan kommer inte tillbaka från Israel först V 6. I April har en tredje slutat skriva uppsats och föreläsningar etc. kommer i vägen. Så vi har bara en liten lucka i mitten/slutet av Feb. (För att göra det hela lite svårare och så). Sen har jag kollat upp UCPA också, och det låter smidigt och fint. Men tar bort lite charm i att göra en egen resa också. Har kläckt idén för de andra och de verkar inte helt övertygade. Tack för värdefulla tips dock! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Frankrike vs. Österrike?
Tillbaka
Topp