Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
franska alperna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chriscross" data-source="post: 172293" data-attributes="member: 61535"><p>hej,</p><p></p><p>funderar på att dra till de franska alperna som nybörjarsäsongare</p><p>nästa säsong. vet dock inte var än, så tänkte höra om någon har</p><p>något bra tips? är lite sugen på någon av de mindre orterna typ</p><p>val thorens eller liknande, istället för ex chamo. vill även till något</p><p>fransktalande ställe så jag får träna lite på det nu när jag läst</p><p>det ett par år (är dock inte så himla säker)</p><p></p><p>har försökt läsa mig till mycket men verkar vara en smaksak om vart</p><p>man ska åka. </p><p>jag är en snowboardtjej som är intresserad av bra offpist (dock är jag </p><p>ingen expert) och att lära mig hoppa ordentligt (därför vore det ju</p><p>bra med en rätt så ordentlig park, därav är inte chamo så intressant)</p><p></p><p>någon som sitter inne på något bra tips?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chriscross, post: 172293, member: 61535"] hej, funderar på att dra till de franska alperna som nybörjarsäsongare nästa säsong. vet dock inte var än, så tänkte höra om någon har något bra tips? är lite sugen på någon av de mindre orterna typ val thorens eller liknande, istället för ex chamo. vill även till något fransktalande ställe så jag får träna lite på det nu när jag läst det ett par år (är dock inte så himla säker) har försökt läsa mig till mycket men verkar vara en smaksak om vart man ska åka. jag är en snowboardtjej som är intresserad av bra offpist (dock är jag ingen expert) och att lära mig hoppa ordentligt (därför vore det ju bra med en rätt så ordentlig park, därav är inte chamo så intressant) någon som sitter inne på något bra tips? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
franska alperna?
Tillbaka
Topp