Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Franskt bostadsbidrag
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JosefinApelsin" data-source="post: 8099" data-attributes="member: 14141"><p>Jo, jag råkar veta att det går att få bostadbidrag i Frankrike av den franska staten, men att det ska vara något rackarns krångligt. Är det någon som fått bidrag och vet vad man kan tänka på att fixa (personbevis, etc) innan man åker ner?</p><p>Jag vet också att man måste ordna ett franskt bankkonto, är det någon som vet vilka banker det finns i Chamonix? Det är ju smartare att ha en fransk bank som också finns på orten...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JosefinApelsin, post: 8099, member: 14141"] Jo, jag råkar veta att det går att få bostadbidrag i Frankrike av den franska staten, men att det ska vara något rackarns krångligt. Är det någon som fått bidrag och vet vad man kan tänka på att fixa (personbevis, etc) innan man åker ner? Jag vet också att man måste ordna ett franskt bankkonto, är det någon som vet vilka banker det finns i Chamonix? Det är ju smartare att ha en fransk bank som också finns på orten... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Franskt bostadsbidrag
Tillbaka
Topp