Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fransktalande ort i Schweiz?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LottaR" data-source="post: 189626"><p>Jag skulle lätt rekommendera avoriaz eller champery det har allt. Jag bodde förra året i Champery som ligger i det stora systemet Portes de Soleil som är anslutet till en massa bra skidorter där bland annat Avoriaz. Champery har allt grym åkning bra park, sköna människor (dock inte en enda svensk , vilket jag tyckte var grymt kul med lite annat folk ) men det beror ju på vad man är ute efter. Men hur som helst jobbade jag i skidskolan och lönen där borta är rätt fet faktiskt. Men sen är det ju rätt ´dyrt med allt annat dock.</p><p>Men är ni ute efter massa fest så är det ju verbier ni ska åka till , men då får ni ju räkna med massa dryga stockholmare också som är ute efter att festa. Och dom är ju inte jätte populära av lokal folket där nere men men .</p><p></p><p>Lycka till och ha en trevlig säsong !</p><p></p><p>Charlotta</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LottaR, post: 189626"] Jag skulle lätt rekommendera avoriaz eller champery det har allt. Jag bodde förra året i Champery som ligger i det stora systemet Portes de Soleil som är anslutet till en massa bra skidorter där bland annat Avoriaz. Champery har allt grym åkning bra park, sköna människor (dock inte en enda svensk , vilket jag tyckte var grymt kul med lite annat folk ) men det beror ju på vad man är ute efter. Men hur som helst jobbade jag i skidskolan och lönen där borta är rätt fet faktiskt. Men sen är det ju rätt ´dyrt med allt annat dock. Men är ni ute efter massa fest så är det ju verbier ni ska åka till , men då får ni ju räkna med massa dryga stockholmare också som är ute efter att festa. Och dom är ju inte jätte populära av lokal folket där nere men men . Lycka till och ha en trevlig säsong ! Charlotta [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fransktalande ort i Schweiz?
Tillbaka
Topp