Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Freakout - extreme freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wallstedt" data-source="post: 514508"><p>Hej!</p><p>Jag köpte spelet Freakout - extreme freeride för en massa år sen men tog fram det nu igen, hade lite tråkigt en kväll.</p><p>Men nu undrar jag om någon annan har det? skulle vara roligt att testa o köra online<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> aldrig någon som kör det annars:P </p><p>spelet är roligt fast det suger när man har klarat det.. men hör av er i min GB elr i tråden om ni har lust att köra en match online ;D hehe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wallstedt, post: 514508"] Hej! Jag köpte spelet Freakout - extreme freeride för en massa år sen men tog fram det nu igen, hade lite tråkigt en kväll. Men nu undrar jag om någon annan har det? skulle vara roligt att testa o köra online;) aldrig någon som kör det annars:P spelet är roligt fast det suger när man har klarat det.. men hör av er i min GB elr i tråden om ni har lust att köra en match online ;D hehe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Freakout - extreme freeride
Tillbaka
Topp