Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Fredag den 13:e
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FrankieBoy" data-source="post: 31857" data-attributes="member: 28420"><p>Jag var en av dessa "jävla Stockholmare i gås jackor" som du påstår att ALLA var. För d första kan jag säga att av dom 300 elever från Värmdö gymnasium som var där så var d väldigt få som hade desssa fruktansvärda jackor.För d andra kan jag säga att alla av dom som åker upp till idre(vi gör d varje år) så är d 80% som BARA åker dit för att supa skallen i bitar, 20% åker dit för att kanske åka lite skidor(om man inte är för bakfull) och av dom är d bara 1% som överhuvudtaget kan åka skidor bra.Att sen dra alla oss som va där över en å samma gräns är ju helt jävla sjukt. Tror du alla som som var där är så som du beskriver d? Jag vet att d va MÅNGA idioter på dom bussarna som vi kom dit med,men alla är inte så som du beskriver det.Jag var en av dom få som bara åkte till idre för att åka skidor. Dom som åker skidor med gås jackor vill väl bara visa att dom har pengar,därför har man den så mycke dom bara kan så alla kan se d. Nu kanske d låter som om alla i mitt gymnasium är massa jävla snobbar men d är dom inte, d finns många många som hellre väljer att ha 10 snygga,varma sköna å bra jackor istället för EN canada goose jacka!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FrankieBoy, post: 31857, member: 28420"] Jag var en av dessa "jävla Stockholmare i gås jackor" som du påstår att ALLA var. För d första kan jag säga att av dom 300 elever från Värmdö gymnasium som var där så var d väldigt få som hade desssa fruktansvärda jackor.För d andra kan jag säga att alla av dom som åker upp till idre(vi gör d varje år) så är d 80% som BARA åker dit för att supa skallen i bitar, 20% åker dit för att kanske åka lite skidor(om man inte är för bakfull) och av dom är d bara 1% som överhuvudtaget kan åka skidor bra.Att sen dra alla oss som va där över en å samma gräns är ju helt jävla sjukt. Tror du alla som som var där är så som du beskriver d? Jag vet att d va MÅNGA idioter på dom bussarna som vi kom dit med,men alla är inte så som du beskriver det.Jag var en av dom få som bara åkte till idre för att åka skidor. Dom som åker skidor med gås jackor vill väl bara visa att dom har pengar,därför har man den så mycke dom bara kan så alla kan se d. Nu kanske d låter som om alla i mitt gymnasium är massa jävla snobbar men d är dom inte, d finns många många som hellre väljer att ha 10 snygga,varma sköna å bra jackor istället för EN canada goose jacka! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Fredag den 13:e
Tillbaka
Topp