Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Fredag den 13:e
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FrankieBoy" data-source="post: 31865" data-attributes="member: 28420"><p>Jag försvarar inte en enda stockholmare! Men att påstå att d inte är några fylleresor som d nu verkligen är anser jag bara vara ett stor jävla skämt. D är verkligen synd att d ska vara så men nu är det d. Ring till värmdö gym. å klaga där. Jag tycker att d är HELT fel att åka till idre å supa å bete sig på det här sättet som beskrivs. Jag skulle också tycka som ni om jag var den som blivit utsatt, men dra för fan inte alla över en gräns!</p><p> </p><p>Sen vill jag bara säga att d va även två andra gymnasium där kärtorp och frans schartao. Sammanlagt var d allså över 600 elever på detta lilla område som idre är. Om du Gelay skulle skicka 600 slumpmässigt utvalda männskor från falun tror jag knappast att ALLA av dom är trevliga, inte säger onödiga saker, beter sig illa och är allmänt dumma. D finns idioter varifrån man än kommer!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FrankieBoy, post: 31865, member: 28420"] Jag försvarar inte en enda stockholmare! Men att påstå att d inte är några fylleresor som d nu verkligen är anser jag bara vara ett stor jävla skämt. D är verkligen synd att d ska vara så men nu är det d. Ring till värmdö gym. å klaga där. Jag tycker att d är HELT fel att åka till idre å supa å bete sig på det här sättet som beskrivs. Jag skulle också tycka som ni om jag var den som blivit utsatt, men dra för fan inte alla över en gräns! Sen vill jag bara säga att d va även två andra gymnasium där kärtorp och frans schartao. Sammanlagt var d allså över 600 elever på detta lilla område som idre är. Om du Gelay skulle skicka 600 slumpmässigt utvalda männskor från falun tror jag knappast att ALLA av dom är trevliga, inte säger onödiga saker, beter sig illa och är allmänt dumma. D finns idioter varifrån man än kommer! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Fredag den 13:e
Tillbaka
Topp