Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Fredag den 13:e
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dr_Snow" data-source="post: 31873" data-attributes="member: 12536"><p>Kära sAlcin-TGDD: Tänk om man kunde tänka/läsa först och skriva sedan... Orkade du läsa BÅDA mina tidigare svar och kom du ihåg vad jag skrev?</p><p>I så fall borde du sett att jag först och främst skrev att jag bara är otrevlig mot de som är otrevliga mot mig! Det första inlägget var tydlig kritik riktad mot bl a mig p.g.a. den lilla generaliseringen som gjordes. Senare insåg jag att jag gjort precis samma sak, generaliserat, och jag rättade faktiskt till det lilla misstaget i nästa svar! (Ska jag gå ner på knä också??)</p><p>Råkade du scrolla förbi det eller orkade du inte läsa? </p><p>Återigen: Tanke före handling!</p><p></p><p>Så, nu när alla är nöjda och glada så kan vi väl lägga ner den här diskussionen och som förhoppningsvis alla vill, ägna oss åt skidåkning? Jag är trött på alla irrelevanta inlägg (ja, de inledande) på ett forum som är dedikerat till skidåkning.</p><p>En personlig åsikt är att det borde vara mycket hårdare modererat.</p><p>//Rock on!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dr_Snow, post: 31873, member: 12536"] Kära sAlcin-TGDD: Tänk om man kunde tänka/läsa först och skriva sedan... Orkade du läsa BÅDA mina tidigare svar och kom du ihåg vad jag skrev? I så fall borde du sett att jag först och främst skrev att jag bara är otrevlig mot de som är otrevliga mot mig! Det första inlägget var tydlig kritik riktad mot bl a mig p.g.a. den lilla generaliseringen som gjordes. Senare insåg jag att jag gjort precis samma sak, generaliserat, och jag rättade faktiskt till det lilla misstaget i nästa svar! (Ska jag gå ner på knä också??) Råkade du scrolla förbi det eller orkade du inte läsa? Återigen: Tanke före handling! Så, nu när alla är nöjda och glada så kan vi väl lägga ner den här diskussionen och som förhoppningsvis alla vill, ägna oss åt skidåkning? Jag är trött på alla irrelevanta inlägg (ja, de inledande) på ett forum som är dedikerat till skidåkning. En personlig åsikt är att det borde vara mycket hårdare modererat. //Rock on! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Fredag den 13:e
Tillbaka
Topp