Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
free radicals filmerna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FreddaJ" data-source="post: 70215" data-attributes="member: 30975"><p>Filmerna är i tur och ordning; 32.30, 29.36 och 37.18. Det är mest offpiståkning med inslag av en del hopp av Rönnbäck och Jakob Winstrand i de två första filmerna. I den tredje filmen har Jon Olsson, Henke Windstedt, Jon Larsson och några till från Åre en sekvens och då bjuds det på lite mer hopp. Men om du är ute efter en ren jibbfilm är inte free radicals något du ska köpa. Då finns det bra mycket bättre alternativ. Men trilogin är ju en riktig klassiker....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FreddaJ, post: 70215, member: 30975"] Filmerna är i tur och ordning; 32.30, 29.36 och 37.18. Det är mest offpiståkning med inslag av en del hopp av Rönnbäck och Jakob Winstrand i de två första filmerna. I den tredje filmen har Jon Olsson, Henke Windstedt, Jon Larsson och några till från Åre en sekvens och då bjuds det på lite mer hopp. Men om du är ute efter en ren jibbfilm är inte free radicals något du ska köpa. Då finns det bra mycket bättre alternativ. Men trilogin är ju en riktig klassiker.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
free radicals filmerna
Tillbaka
Topp