Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Freeboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Roofy" data-source="post: 419563" data-attributes="member: 75407"><p>tackar att du tycker så Johan!</p><p>Jag har ju ingen förlamad hand som Rotax har i den videon iaf :P </p><p></p><p>vill man hålla kvar snowboardkänslan hela året så är freebord svaret!</p><p></p><p>Freebord är ju än så länge en liten sport i sverige, och man avancerar fort när man lärt sig grunderna.</p><p>När man kommer och drar förbi skejtarna (liggandes på bredden) så ser dom ganska förvånade ut... hehe.</p><p></p><p>Alla kan lära sig att åka! och det tar inte lång tid!</p><p></p><p>Jag kommer anordna vissa helger där man kan komma och testa freebord, jag kommer även dela ut tips och råd helt gratis! ("gratis är gott")</p><p>och "prova på tillfällena" kommer vara helt kostnadsfria.</p><p></p><p>alltså: kom dit - testa - älska - köp en</p><p>och om du tillhör den lilla-lilla-lilla gruppen som absolut inte har balanssinne + rädd för uppmärksamhet, så har du ju inte förlorat något på att testa...</p><p></p><p></p><p>Jag älskade ju freeborden så fort jag ställt mig på den (och då hade jag köpt den innan) och jag har aldrig ångrat mig!</p><p>Livet skulle vara tomt utan freebord! på vintern har man abstinens och man är rastlös och grinig för att man inte får åka <---- den enda nackdelen! men då kan man ju åka snowboard istället!</p><p></p><p>rekommenderar freebord gott till alla! (vill ni veta vad ni missar - checka videorna på sajten. Vill ni vara med i freebord gemenskapen - regga er på forumet.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Roofy, post: 419563, member: 75407"] tackar att du tycker så Johan! Jag har ju ingen förlamad hand som Rotax har i den videon iaf :P vill man hålla kvar snowboardkänslan hela året så är freebord svaret! Freebord är ju än så länge en liten sport i sverige, och man avancerar fort när man lärt sig grunderna. När man kommer och drar förbi skejtarna (liggandes på bredden) så ser dom ganska förvånade ut... hehe. Alla kan lära sig att åka! och det tar inte lång tid! Jag kommer anordna vissa helger där man kan komma och testa freebord, jag kommer även dela ut tips och råd helt gratis! ("gratis är gott") och "prova på tillfällena" kommer vara helt kostnadsfria. alltså: kom dit - testa - älska - köp en och om du tillhör den lilla-lilla-lilla gruppen som absolut inte har balanssinne + rädd för uppmärksamhet, så har du ju inte förlorat något på att testa... Jag älskade ju freeborden så fort jag ställt mig på den (och då hade jag köpt den innan) och jag har aldrig ångrat mig! Livet skulle vara tomt utan freebord! på vintern har man abstinens och man är rastlös och grinig för att man inte får åka <---- den enda nackdelen! men då kan man ju åka snowboard istället! rekommenderar freebord gott till alla! (vill ni veta vad ni missar - checka videorna på sajten. Vill ni vara med i freebord gemenskapen - regga er på forumet.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Freeboard
Tillbaka
Topp