Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Freeboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Roofy" data-source="post: 423458" data-attributes="member: 75407"><p>Jag personligen gillar S2 eftersom man kan få lite mer personliga inställningar.</p><p></p><p>man kan ta sig rätt långt, som en longboard ungefär kan man väl säga. Men det beror ju på vilken slags longboard man jämför med (hjul, kullager) och så vilka grejer man har i freeborden.</p><p></p><p>min longboard går ju lättare än freeborden, men eftersom hjulen är större på longboarden så får jag ju också mindre friktion.</p><p>Jag använder min freebord att ta mig runt på, och den är roligare att åka på eftersom man kan hoppa, lägga in 360:s, glida in i switch, göra presses och manuals. allt medans man åker.</p><p></p><p>en longboard bara åker man ju på. ev, lägga in ett danssteg om man har en tillräckligt lång bräda.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Roofy, post: 423458, member: 75407"] Jag personligen gillar S2 eftersom man kan få lite mer personliga inställningar. man kan ta sig rätt långt, som en longboard ungefär kan man väl säga. Men det beror ju på vilken slags longboard man jämför med (hjul, kullager) och så vilka grejer man har i freeborden. min longboard går ju lättare än freeborden, men eftersom hjulen är större på longboarden så får jag ju också mindre friktion. Jag använder min freebord att ta mig runt på, och den är roligare att åka på eftersom man kan hoppa, lägga in 360:s, glida in i switch, göra presses och manuals. allt medans man åker. en longboard bara åker man ju på. ev, lägga in ett danssteg om man har en tillräckligt lång bräda. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Freeboard
Tillbaka
Topp