Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Freeboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Roofy" data-source="post: 423569" data-attributes="member: 75407"><p>Nej! den är absolut inte kass med S1! </p><p>Många av dom amerikanska Team åkarna har S1! det är helt klart en vanesak, och jag har aldrig kört med S1 en längre stund för att kunna vänja mig tillräckligt för att uppskatta dom :P</p><p></p><p></p><p>Känns som jag promotar väldigt mycket för freebord forumet, men det är en bra källa till kunskap för freebord intresserade! Det är visserligen inte många inloggade samtidigt men det är många olika inloggade under dagen.</p><p>www.freebords.se och sen in på forum.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Roofy, post: 423569, member: 75407"] Nej! den är absolut inte kass med S1! Många av dom amerikanska Team åkarna har S1! det är helt klart en vanesak, och jag har aldrig kört med S1 en längre stund för att kunna vänja mig tillräckligt för att uppskatta dom :P Känns som jag promotar väldigt mycket för freebord forumet, men det är en bra källa till kunskap för freebord intresserade! Det är visserligen inte många inloggade samtidigt men det är många olika inloggade under dagen. www.freebords.se och sen in på forum. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Freeboard
Tillbaka
Topp