Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Freeradical hjälm..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="e-Lias" data-source="post: 138854"><p>Jag var helt jävla inställd på att köpa free radicals-hjälmen. Sen kom jag till Stadium och provade, satt inte skönt ochh såg helt weird ut eftersom den är väldigt kort i pannan. Jag kan inte rekkomendera den till personer som i vanliga fall har M-L på hjälmar...</p><p>Däremot om du är en liten spillevink som har litet huvud sås kan de sitta skönare =D peace</p><p></p><p>edit:</p><p> Gelendesprung om du inte visste det så har free radicals och stadium ett sammarbete, därför säljs dessa grejor bara där, och de har t.ex. googles från electric. Så inte bara warp! ;D Och jag håller med om att de känns som en cykelhjälm...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="e-Lias, post: 138854"] Jag var helt jävla inställd på att köpa free radicals-hjälmen. Sen kom jag till Stadium och provade, satt inte skönt ochh såg helt weird ut eftersom den är väldigt kort i pannan. Jag kan inte rekkomendera den till personer som i vanliga fall har M-L på hjälmar... Däremot om du är en liten spillevink som har litet huvud sås kan de sitta skönare =D peace edit: Gelendesprung om du inte visste det så har free radicals och stadium ett sammarbete, därför säljs dessa grejor bara där, och de har t.ex. googles från electric. Så inte bara warp! ;D Och jag håller med om att de känns som en cykelhjälm... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Freeradical hjälm..
Tillbaka
Topp