Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Freeride/All-round - Tips!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrillelille" data-source="post: 1052052" data-attributes="member: 149275"><p>Jag är 184cm, 77kg och precis börjat köra armada tst. Fantastiskt trevlig!</p><p></p><p>Kolla den, jag köpte mina som var fjolårets med guardians för 5100kr inkl frakt. Jag kör 192cm, men de känns minst 10 cm kortare.</p><p></p><p>Kolla också line sir Francis bacon. Ska vara svinbra.</p><p></p><p>Snart kommer någon rekommendera extrem project, men jag tyckte de var tråkiga.</p><p></p><p>Det beror mycket på om du vill ha lätt och lekfullt, en hård charger som trycker igenom allt, eller nåt mitt emellan. Jag letade efter ett mellanting och landade på tst och tycker de uppfyller mina behov.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrillelille, post: 1052052, member: 149275"] Jag är 184cm, 77kg och precis börjat köra armada tst. Fantastiskt trevlig! Kolla den, jag köpte mina som var fjolårets med guardians för 5100kr inkl frakt. Jag kör 192cm, men de känns minst 10 cm kortare. Kolla också line sir Francis bacon. Ska vara svinbra. Snart kommer någon rekommendera extrem project, men jag tyckte de var tråkiga. Det beror mycket på om du vill ha lätt och lekfullt, en hård charger som trycker igenom allt, eller nåt mitt emellan. Jag letade efter ett mellanting och landade på tst och tycker de uppfyller mina behov. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Freeride/All-round - Tips!
Tillbaka
Topp