Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freeride är bäst, ROCsport är sämst.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="m_a_r_t_i_n" data-source="post: 23336" data-attributes="member: 16032"><p>Japp. Jag blir TYVÄRR tvungen att hålla med övriga talande. Jag tycker det är tråkigt att Rocsport med såna möjligheter inte lyckas göra bättre ifrån sig. </p><p>En buggig hemsida där exvis klättersidan inte gör det hela bättre med uppdateringar typ 1gång om året, bidrar inte till att man som på freeride.nu besöker den varenda dag precis. (Obs med uppdatera menar jag inte ett tillägg av en artikel på 4 rader)</p><p>Rocsport! vad hände exempelvis med forumet.. visst hade ni ett sådant.. utan forum kan inte en hemsida som inte uppdateras överleva. Sen är det många länkar som inte funkar ta exempelvis artikeln om kost på bergsidan.. länken funkar inte. När man sedan ska ta sig ifrån artikeln funkar inte menyraden på högersidan, samma händer när man läser artikeln om första snön i åre. Det är också svårt att hitta på sidan. Med tanke på att människan bara kan ta till sig 7 saker samtidigt är det inte så konstigt eftersom förstasidan fullkomligt dräller med information.</p><p>Ok nog med klagan. Jag måste säga att WebTVn är otroligt bra. Många fina klipp och filmerna har bra kvalite och går snabbt att ladda ner, fortsätt med den. Rockalendern är också en bra idé... synn att den inte är uppdaterad bara.</p><p>Jag hoppas verkligen att sidan blir bättre...för jag är ett stort fan av de sporter ni skriver om. Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="m_a_r_t_i_n, post: 23336, member: 16032"] Japp. Jag blir TYVÄRR tvungen att hålla med övriga talande. Jag tycker det är tråkigt att Rocsport med såna möjligheter inte lyckas göra bättre ifrån sig. En buggig hemsida där exvis klättersidan inte gör det hela bättre med uppdateringar typ 1gång om året, bidrar inte till att man som på freeride.nu besöker den varenda dag precis. (Obs med uppdatera menar jag inte ett tillägg av en artikel på 4 rader) Rocsport! vad hände exempelvis med forumet.. visst hade ni ett sådant.. utan forum kan inte en hemsida som inte uppdateras överleva. Sen är det många länkar som inte funkar ta exempelvis artikeln om kost på bergsidan.. länken funkar inte. När man sedan ska ta sig ifrån artikeln funkar inte menyraden på högersidan, samma händer när man läser artikeln om första snön i åre. Det är också svårt att hitta på sidan. Med tanke på att människan bara kan ta till sig 7 saker samtidigt är det inte så konstigt eftersom förstasidan fullkomligt dräller med information. Ok nog med klagan. Jag måste säga att WebTVn är otroligt bra. Många fina klipp och filmerna har bra kvalite och går snabbt att ladda ner, fortsätt med den. Rockalendern är också en bra idé... synn att den inte är uppdaterad bara. Jag hoppas verkligen att sidan blir bättre...för jag är ett stort fan av de sporter ni skriver om. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freeride är bäst, ROCsport är sämst.
Tillbaka
Topp