Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freeride är bäst, ROCsport är sämst.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohanKristofers" data-source="post: 23349" data-attributes="member: 16"><p>Tänkte bara berätta det att det är två stycken som jobbar på ROCSport... TVÅ!</p><p>Och om man tänker på alla uppdateringar som de gör måste ni erkänna att de GÖR ett bra jobb.</p><p></p><p>Sen är det ju så att dom inte bara kan sitta och uppdatera HELA dagarna. Kontakter med sponsorer måste hållas vid liv, räkningar måste betalas och ges ut osv...</p><p>OM ni skulle ta och tänka lite på allt som de här killarna måste göra för att hålla ROCSport vid liv inser ni nog att dom ligger i ganska bra.</p><p></p><p>Och anledningen till varför inte Red Bull sändes på ROC... Jag skulle gissa på att Z-tv/viasaat hade ett finger med i spelet där... Kan ju inte vara helt säker.. Men det är den enda vettiga förklaring jag kan komma på.</p><p></p><p>Varför ska svenskar KLAGA på saker de inte kan göra bättre själv heeeeela tiden???!</p><p>GE ER!</p><p></p><p>-Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohanKristofers, post: 23349, member: 16"] Tänkte bara berätta det att det är två stycken som jobbar på ROCSport... TVÅ! Och om man tänker på alla uppdateringar som de gör måste ni erkänna att de GÖR ett bra jobb. Sen är det ju så att dom inte bara kan sitta och uppdatera HELA dagarna. Kontakter med sponsorer måste hållas vid liv, räkningar måste betalas och ges ut osv... OM ni skulle ta och tänka lite på allt som de här killarna måste göra för att hålla ROCSport vid liv inser ni nog att dom ligger i ganska bra. Och anledningen till varför inte Red Bull sändes på ROC... Jag skulle gissa på att Z-tv/viasaat hade ett finger med i spelet där... Kan ju inte vara helt säker.. Men det är den enda vettiga förklaring jag kan komma på. Varför ska svenskar KLAGA på saker de inte kan göra bättre själv heeeeela tiden???! GE ER! -Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freeride är bäst, ROCsport är sämst.
Tillbaka
Topp